Ulotki reklamowe ze zdjęciem

Ulotki reklamowe
Ulotki reklamowe

W dzisiejszym marketingu bardzo istotną rolę odgrywają materiały reklamowe, które dystrybuuje się wśród potencjalnych klientów. Materiały te pomagają klientom zapoznać się z ofertą danej firmy lub instytucji, a także poznać jej cechy, zdobyć dane kontaktowe, itp. Są zatem niezwykle ważnym materiałem informacyjnym. Z tego powodu większość firm o zasięgu regionalnym lub wyższym emituje materiały reklamowe, zwane najczęściej ulotkami. Materiały te, aby były atrakcyjne, powinny posiadać elementy graficzne, w tym fotografie. Takie ulotki ze zdjęciami przyciągają uwagę potencjalnych klientów znacznie skuteczniej, aniżeli te z treściami jedynie wyrażonymi słownie.

Ulotki reklamowe ze zdjęciami są najczęściej emitowane przez firmy, które pragną poszczycić się własną siedzibą, konkretnym miejscem, produktem, itp. Fotografia takiego miejsca, do którego np. jest organizowany wyjazd, sprawia, że czytelnik (a więc potencjalny klient) zapamięta ofertę i chętnie do niej powróci. Istnieje także duże prawdopodobieństwo, że zechce z oferty skorzystać. Cel emisji ulotek będzie zatem osiągnięty.

Właśnie na tym polega sens ich produkcji i dystrybucji. Jak wspomniano, ulotki reklamowe ze zdjęciem są znacznie skuteczniejszym narzędziem marketingu, co wynika z prostego faktu, że większość ludzi to wzrokowcy, zapamiętujący obrazy. Jeśli zatem konkretna reklama ma zapaść czytelnikowi w pamięć, a każdy reklamodawca tego chce, do ulotki powinna być dołączona fotografia.

Rzecz jasna fotografii tych nie może być za dużo, nie powinny one odgrywać roli dominującej, a jedynie pomocniczą. Główną rolę na ulotkach zawsze powinna odgrywać treść pisana. Ponadto Ulotki reklamowe ze zbyt dużą ilością zdjęć będą trudniejsze do zapamiętania, ponieważ fotografie mogą nie zostać wówczas zapamiętane.

Dzięki fotografiom na ulotkach może być więcej treści konkretnych, a mniej odnoszących się do emocji – dzięki temu klient uzyska więcej potrzebnych informacji. Jeśli dużą część treści na ulotce muszą zajmować te odnoszące się do emocji, zachęcające czytelnika do skorzystania z usług firmy, mniej miejsca pozostaje na treść informacyjną.